Preskoči na glavni sadržaj

Blagdani mogu biti stresni koliko i veseli

 Ako vas praznici opterećuju, niste sami.


Prema istraživanju Američke psihološke udruge, 38 posto ljudi reklo je da im se razina stresa povećava tijekom praznika.

Imajući na umu blagdane i stres, danas vam nudimo 4 savjeta koji će vam pomoći da preživite (i napredujete!) tijekom praznika.

Recite ne.

Kada kažete ne, govorite svom umu i tijelu da ste posvećeni zaštiti svoju energiju.

Pogotovo ako ste empat, kao što znate, empati imaju tendenciju pretjeranog davanja. Jedan od načina da prestanete s pretjeranim davanjem je opozvati davanje (bar malo smanjiti) i posvetite se više brizi o sebi.

Znamo da je teško reći ne, pogotovo voljenima. Ali kao opće pravilo, ako netko uputi zahtjev ili zamoli da učinite nešto za njega i to čini da se vaše tijelo osjeća nelagodno, mučno ili na bilo koji način neugodno...

Samo recite NE.

Otiđite ako trebate

Tijekom praznika možda ćete se osjećati da “radite” više. Trčanje unaokolo do trgovine mješovitom robom po zalihe. Borba protiv gužve u trgovinama koja pokušava nabaviti stvari kojih možda nedostaje zbog pandemije i problema s lancem opskrbe. Možda provodite vrijeme volontirajući u svojoj zajednici pomažući onima kojima je pomoć potrebna. Možda provodite više vremena s djecom i unucima dok su kući iz škole. O svim zahtjevima iz svakodnevnog života da i ne govorimo. Ovo su stresna vremena. Možete se osjećati kao da vas je sve preplavilo.

Ako ste negdje gdje više ne želite biti, na primjer u redu u trgovini, dajte si 100% dopuštenje da se izvučete iz toga. E sad, je li mudro ostaviti svoje namirnice u redu i otrgnuti se iz trgovine? Vjerojatno ne. Možda svoju košaricu ili kolica možete dati službeniku, reći im istinu o tome kako se osjećate, izaći van da duboko udahnete i vratite se.

Isto vrijedi i za zabavu. Ako ste na zabavi i u blizini ste narcisa ili energetskog vampira, dajte si puno dopuštenje da odete. Preporučamo da se uputite u kupaonicu gdje možete sjediti u miru i disati , lagani udah i izdah ili bilo koju metodu disanja koju želite. Ako vrijeme  u kupaonici ne pomogne u smirivanju, idite kući, ako je to vaše sigurno mjesto.

Držite se svojih zdravih rutina

Na cestama i u trgovinama..

Praznici mogu učiniti da se osjećate kao da živite u nepoznatom svemiru. Čini se da ljudi jednostavno postaju čudniji i rade čudne stvari tijekom praznika.

Jedan od načina da ostanete prizemljeni i usredotočeni je da se pridržavate svojih zdravih navika.      Ako vam je jutarnja navika pospremiti krevet, obavezno ga pospremite. Ako su vam zdjela zobenih pahuljica i čaj svakodnevna navika i  pomažu da se osjećate puni energije, nastavite s tim. Ako je vježba joge vaša jutarnja navika da ostanete mirni, energični i uravnoteženi, nastavite tako i nadalje.

Kada se držite svoje zdrave navike u vremenima kaosa, to će vam pomoći da se osjećate kao da ste na mirnom i čvrstom brodu usred olujnog mora.

Budite “afirmativni” prema sebi

Ako ste afirmativni, ne mislimo da trebate početi govoriti sebi afirmacije ili mantre svako jutro u ogledalu. (Iako, samo naprijed ako je to vaša navika.)

Afirmativno znači podrška, puni nade i ohrabrivanja.

Dakle, kada postanete afirmativniji prema sebi, objavljujete Svemiru da se volite i da ste sami sebi najbolji prijatelj i dosljedni.

Samo zapamtite da ste ljubazni, duhoviti, voljeni i jaki. A ako pogriješite kao MNOGI ljudi tijekom praznika, samo priznajte i recite da ćete drugi puta bolje i nastavite dalje.

Želimo vam sretne blagdane!



Primjedbe

  1. Hvala, meni je također pomoglo da racionaliziram stvarne potrebe. Više ne ponavljam iz godine u godinu usvojene navike. Ne robujem običajima "obilja" koji se poslije bacaju u smeće.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Moj uspjeh sa Silva metodom

Moj prvi susret sa Silva metodom bio je daleke 1995. i to kroz knjigu Moć prodaje, koju sam doslovno progutala u oduševljenju. Nakon čitanja je slijedilo pažljivo praćenje uputa i tri puta dnevno brojenje i brojenje, od 100 do 1, od 50 do 1, 25 do 1... i pokušaji tehnika koje su u knjizi opisane. Napredovala sam sporo, no meni je tada bila značajna razlika od dotadašnjeg funkcioniranja, pa mi nije nedostajao motiva. Svakim danom moje oduševljenje je raslo. Činilo mi se kao da netko nevidljivom rukom u mom kaos životu počinje stvarati red, kao da se u mom životu pojavilo ono što sam dugo tražila i sad ću napokon biti cijela.  Već nakon nekoliko dana završavala bi svako svoje vježbanje sa željom da završim seminar, mada tada još nisam znala gdje. I tad se desilo „moje prvo čudo“, vozeći se u tramvaju uočila sam plakat na kojem je pisalo: Silva metoda, slijedeći seminar, broj telefona... Pročitala sam ga jedno desetak puta, nakon toga sam gospođu pored sebe pitala da

Kako biti sretan ?

Da li ste se kada pitali: Šta trebam učiniti da budem sretan?  Prije  nego što krenete tražiti sreću provjerite-možda ste već sretni😊.  Želite biti sretni? Poštujte sebe i vlastite želje. Sretni ljudi znaju što žele i rade ono što žele. Vjeruju sebi i ne dopuštaju da ih od njihovog cilja odvrate tuđa mišljenja. Sretni su oni koji razumno prihvaćaju ono što ne mogu promijeniti i sustavno mijenjaju ono što mogu promijeniti u smjeru u kojem to žele. Ukratko, odlučni su, djelotvorni i neopterećeni. Jer sretni su oni koji poštuju i žive vlastitu posebnost, a ne oni koji se slijepo klanjaju konvencijama.

Kako da budemo zahvalni ljudima koji nam se ne sviđaju

Ako postoje ljudi u vašem životu koji vam se ne sviđaju, negativne vibracije koje šaljete prema njima povlače dolje vašu pozitivnu vibraciju tj. spuštaju vas tako da završavate na nižoj vibraciji od one na kojoj želite biti. Čak i ako imate visoku vibraciju s većinom ljudi u vašem životu, dovoljno je da imate samo jednu osobu koja vam se ne sviđa; to može povući vašu vibraciju dolje na nižu razinu. U vašem najboljem interesu je da pronađete način da budete zahvalni svim ljudima . Da svima, čak i ako ih mrzite, čak i ako su vas doveli do ludila, čak i ako je potpuno opravdano što ih mrzite zbog njihovog neopisivo groznog ponašanja prema vama. To je važno zbog vas, a ne njih! Evo pet koraka za transformaciju vaše perspektive: 1. Otkrijte korijen problema Prvi korak je da provedete vrijeme sami sa sobom i gledate što se događa s vama kad vas ta određena osoba izbaci iz takta. Uzmite fokus s nje i sjajite svjetlošću na sebe. Vjerojatno ćete os